ח"כ בקואליציה בגילוי לב: נכשלנו במימוש ההבטחה לביטחון

אסתי פלד No Comments on ח"כ בקואליציה בגילוי לב: נכשלנו במימוש ההבטחה לביטחון

ח"כ אוהד טל במהדורה המרכזית: "צריך להודות ביושר, אחת ההבטחות במרכזיות שלנו הייתה להחזיר את הביטחון ואת זה עדיין לא סיפקנו"

אוהד טל. ארכיון צילום: Yonatan Sindel/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ אוהד טל (הציונות הדתית), שוחח הערב (שלישי) עם אבי מימרן ואמר כי עד כה הממשלה לא הצליחה לממש את הבטחתה לציבור לספק ביטחון. "אחת ההבטחות במרכזיות שלנו הייתה להחזיר את הביטחון ואת זה עדיין לא סיפקנו", אמר טל. "צריך להודות ביושר. אבל יש הבדל בין זה לבין ממשלה שתלויה בחסדיהם של תומכי טרור".

הוא התייחס לדיונים בבג"ץ בחוק יסוד: "אנחנו עדים למשבר חוקתי בהתהוות. בית המשפט מספח לעצמו עוד ועוד סמכויות שלא ניתנו לו. אומרים שאנחנו מנסים לשנות את חוקי המשחק אבל המציאות הפוכה, בית המשפט לא מפסיק לייצר תקדימים חסרי תקדים גם ביחס לעולם. לא יתכן שתהיה פה רשות אחת ללא שום מגבלה".

עם זאת, העריך: "אני לא רואה את בית המשפט פוסל את חוק היסוד. לדעתי הם יעשו משהו יותר חמור. הם יגידו שהם לא פוסלים אותו אבל שמורה להם הזכות לפסול חוקי יסוד וזה לדעתי בעל השלכות חמורות יותר".

"לא צריך אותי. בן גוריון הזהיר מכך שבית המשפט יטול לעצמו את המסכויות להתערב בחקיקה", הוסיף טל. "הוא אמר שהעם חייב להיות הריבון. כך גם נשיא העליון לנדוי".



0 תגובות